piątek, 4 października 2013

♥ Serduszkowe-pazurkowe-love ♥



♥ Jak zrobić serduszkowe pazurki ♥ ? 

Potrzebujemy :


♥ Lakier podkładowy - u mnie Essence Ultra Strong
♥ Dowolny lakier kolorowy na całą płytkę - U mnie Essie nr 39- delikatny wrzosik
♥ Lakier, z którego zrobimy serduszko - u mnie matowy czerwony z Golden Rose
♥ Top Coat- u mnie Seche Vite
+
♥ Taśma biurowa i nożyczki

1. Pazurki malujemy najpierw lakierem podkładowym + dowolnie wybranym kolorem


2. Ja na tym etapie pomalowałam również Top Coatem, ponieważ lakier na serduszka mam matowy, więc chciałabym żeby został matowy.
3. Czekamy aż całkowicie wyschnie nam lakier.
4. Odcinamy kawałek taśmy biurowej ok 3 cm, delikatnie składamy na pół (sklejamy) i wycinamy połówkę serduszka, następnie rozklejamy taśmę. Ma nam wyjść serduszko, które zmieści się na płytkę paznokcia.
5. Naklejamy dokładnie taśmowe serduszko na paznokcia:


6. Całość pokrywamy innym kolorem lakieru i odrywamy taśmę zanim lakier wyschnie:


7. I tak nam wychodzi serduszko :)


Oczywiście teraz możemy użyć top coatu, jeśli nie używanie tak jak ja matowego lakieru.

Banalne :)

Pozdrawiam Was, Mania:)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz