poniedziałek, 18 listopada 2013

Lista "chciejstw" na szał w Ross -40%


Oto moja lista "chciejstw" na zbliżające się promocję -40% na kolorówkę w Rossmanie.
Część kosmetyków, to rzeczy wypróbowane, kupowane ze 100% odpowiedzialnością. Kilka jest nowości do testowania ale sprawdzonych na wizażu.

Oto lista:
1. Rimmel, Stay Matte, Pressed Powder - cena ok 20 zł - miałam już kilka razy, super matowi :)
2. Rimmel, Salon Pro with Lycra (Lakier do paznokci z Lycrą) - cena ok 18 zł - mam jedną sztukę tego lakieru, również kupioną na jakiejś promocji -40%, i naprawdę mega długo się utrzymuje na pazurach
3. Maybelline, Color Whisper Lipstick (Szminka do ust) - cena ok 27 zł - również mam tą pomadkę, i także mi się sprawdziła, więc dokupię inny kolorek:)
4. Max Factor, 2000 Calorie Dramatic Look (Tusz pogrubiający) cena ok 35 zł - miałam kiedyś ten tusz, ale zamawiany z allegro- podejrzewam, że trafiłam na podróbę. Teraz mam ochotę przetestować go jeszcze raz.
5. Miss Sporty, Studio Lash Instant Volume (Tusz pogrubiający do rzęs)- cena ok 14 zł - czytałam  na wizażu dużo dobrego o tym tuszu, czas na testy:)
6. Max Factor, Kohl Pencil Eyliner (kredka do oczu) - cena ok 29 zł - kolor biały albo nude na linię wodną. Jest to ponoć najlepsza kredka, która się dobrze sprawdza na linię wodną.
7. Wibo, WOW Glamour Sand Effect (Lakier do paznokci z efektem brokatowego piasku) - cena ok 7zł - mam "piaska" z Golden Rose i jest cudny, chętnie spróbuje czegoś z niższej półki cenowej.


Nie zaprzeczam, że się powiększy :) Chciałabym jeszcze jakaś pomadkę w śliwkowym kolorze oraz coś nowego do brwi - polecicie coś ?

Pozdrawiam Was - Mania :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz