niedziela, 24 lutego 2013

Kropeczki & malinowy lakier Virtual


Hej :)

Pomalowałam sobie pazurki nowym lakierem z Virtual. Jest to kolor nr 55- malinowy. Kupiłam w Biedronce za 3.99.Oczywiście dam znać czy trzyma się również długo jak jego poprzednik- kolor miętowy
Podpatrzyłam ostatnio gdzieś na blogu wzorki z kropeczek. Zawsze mi się podobały ale nie wiedziałam jak je zrobić, żeby były idealnie okrągłe :P Z pomocą przyszła sonda do wzorków, z essence. Koszt ok 8zł. Z obydwu stron zakończona kulką, jedna większa druga mniejsza. Doskonała do nakładania dżetów na pazury oraz do wszelkiego rodzaju wzorków. Na pewno nie raz ją jeszcze wykorzystam.



A tak się prezentuje lakier, czerwono malinowy, czasem nawet wpada w pomarańcz ---->



A to jak robiłam kropeczki. Pacnęłam sobie gdzieś lakierem, i końcówkę moczyłam w lakierze i na pazury. Im więcej lakieru nabrałam tym większe kropki wychodziły. Ja zaszalałam z kolorkami, ale można też w jednym kolorze wszystkie. Tyle możliwości :D:



No i tak prezentuje się efekt końcowy. Następnym razem zrobię bardziej stonowane w pastelach :)



Pozdrawiam Was Ciepło, Mania :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz