niedziela, 17 lutego 2013

POLECAM - Lakier Joko, Virtual, Fashion MANIA :)



Joko, Virtual, Fashion Mania -Lakier do paznokci
Cena- ok 8 zł
Gwiazdki - 3.91/5


Kupiłam w biedronce :D Gdyby nie to, że moja mama na okrągło prawie maluje paznokcie na kolor miętowy, i wykończyła już dwa lakiery, na pewno bym go nie kupiła. Bo po co mi trzeci podobny lakier? ;P
No ale że w biedrze jakiś czas już temu rzucili te lakiery, to skusiłam się.
KOSZTOWAŁ MNIE 3,99 ! 


I co najlepsze- trzyma się już 5 dzień ! Odprysnął tylko lekko na dwóch paznokciach. Ale nie oszczędzałam go, myłam naczynia, coś tam szorowałam, buszowałam, gotowałam- on dalej jest !!!
Pięknie się błyszczy, ma krycie już po 1 warstwie i nawet wygodny pędzelek. I szybko zasycha!



W poniedziałek idę po kolejny kolor :P
Z kosmetyków, które ostatnio goszczą w biedronce kupiłam jeszcze coś, z czego jestem mega zadowolona - podkład z Bell. Ale o nim osobna recenzja już niedługo:)

Miłej niedzieli :) Pozdrawiam - Mania!

P.s- dla łasuchów mała notka o pysznym cieście- www.lovefood.pinger.pl




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz