poniedziałek, 18 lutego 2013

Małe zakupy z Biedronki i Rossmana :)


Hej :)

Zgodnie z zapowiedzią byłam dziś w Biedronce :) Kupiłam wypatrzony lakier z Virtual, tym razem w wersji malinowej. Zastanawiałam się jeszcze nad czerwonym, nie wiem czy kiedyś znowu po niego nie pójdę, w końcu dobra jakość za 3,99zł ?? Grzech nie kupić! :)



W ulotko-gazetce z Biedronki już wcześniej sobie upatrzyłam miękkie wieszaki na ubrania. Były różne wzory i kolory. Opakowanie, czyli 5 sztuk kosztowało 11,99zł. Kupiłam je z myślą o sweterkach, które wyciągają się nieestetycznie w ramionach na plastikowych wieszakach.





Przy okazji do koszyka wrzuciłam zapach do szafy - Trawa cytrynowa. Było ich mnóstwo- duże i małe i przeróżne zapachy. Już teraz mogę powiedzieć że czuć nimi nie tylko w szafie ale i w pokoju.



Do pokoju wypatrzyłam sobie jeszcze inny zapach, który będzie w przyszłym tygodniu w gazetce  --->


Zapach z Air Wick - intensywny, długotrwały. W Rossmanie kosztuje ponad 15 zł. W Biedronce będą po 11,99zł jakoś. Różne zapachy. Ja na pewno kupię ten fioletowy! ;]

Przy okazji byłam również w Rossmanie. Zaopatrzyłam się w żel pod prysznic i odżywkę z Isany. Co prawda chciałam kupić jej siostrę bliźniaczkę, odżywkę wygładzającą z wyciągiem z Babasu - KWC wielu blogerek i vlogerek. Niestety rzeczywiście została wycofana, nie wiedzieć czemu.
Kupiłam "Połysk jedwabiu", cena 4,99zł, 2,96/5 gwiazdki. Zobaczymy....
I żel pod prysznic z ISANY z limitowanki na zimę "Żurawina i biała herbata".
Cena- na promocji 2,99, 3.94/5 gwiazdek. Ładnie pachnie! 



Ah, co to były za zakupy hehe :D

Pozdrawiam ciepło - Mania :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz