czwartek, 28 marca 2013

Ulubieńcy marca 2013






Marzec dobiega końca. Nie jestem z niego zadowolona. Inaczej sobie go planowałam... miało być ciepło, miałam jeździć na rowerze i chodzić na spacery.... Tymczasem sypnęło śniegiem, zawiało lodem. Zamiast roweru i spacerów mam taniec na lodzie :( no ale nic, dziś widzę objawienie na niebie- wyszło słońce, wszystko płynie :) 

Tymczasem przedstawię Wam ulubieńców marca.

Rzeczą niemożliwą byłoby gdyby w tych ulubieńcach nie znalazły się perfumy
♥♥♥♥♥♥♥♥ Chloe ♥♥♥♥♥♥♥♥
Więcej o nich -> (klik)

Dax Cosmetics, Perfecta SPA, Masło do ciała antycellulitowe waniliowo - pomarańczowe
KWC- 3,69/5
Cena regularna- ok 14 zł


W mojej kosmetyczce znowu zagościło masło do ciała. Wiem, miałam już nie kupować, bo wiosna i te sprawy. Ale sypnęło śniegiem i jestem usprawiedliwiona. Pozatem PannaJoanna tak bardzo polecała te masełko, że nie mogłam się oprzeć :P Poza tym kupiłam je w Biedronce za 6,99zł !!! Jak mogłabym nie kupić? :D Masełko jest extra. Cudne pachnie tak pomarańczowo-waniliowo. Stosuje na całe ciało, wątpię żeby miało jakieś właściwości antycellulitowe. Fajnie się rozsmarowuje i wchłania, jestem na tak! 




Celia, Pomadka - błyszczyk 2 w 1 `Nude`
KWC - 4,11/5
Cena - ok 10 zł

Tej pomadki nie muszę nikomu przedstawiać. W końcu ją dorwałam u nas w małym kosmetycznym sklepiku- takie są najfajniejsze :) Mam kolorek 602. I tak jak wszyscy się zachwycają, tak i ja będę :D Kolor jest delikatny, ale widoczny. Pięknie się błyszczy i nawilża. I pachnie wiśniowo! 



No i na koniec moje nowe perełki - śliczne bransoletki, które gościły na moich nadgarstkach przez cały miesiąc:)
Bransoletki zrobiła własnoręcznie moja koleżanka - Aga. W swoim portfolio ma kilkanaście wzorów pięknych bransoletek, i ciągle powstają nowe. Napewno się na nie skuszę !!!! Są cudne, dzięki Aga :*



Pozdrawiam już prawie wiosennie - Mania :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz