piątek, 29 marca 2013

Wiosenne przebudzenie, czyli kosmetykowa gazetka z biedry :)


Wiosenne przebudzenie... jakoś nie na czasie tytuł patrząc za oknem, kiedy kolejne 15 cm śniegu nawarstwia się na oblodzonych chodnikach. Przeraża mnie to :(

Tymczasem odwiedzając dziś Biedronkę... (wyznaje motto "dzień bez Biedronki- dniem straconym" :P )... w moje ręce dostała się gazetka kosmetykowa. Artykuły dostępne od 4 kwietnia do 17 kwietnia.
Jak zwykle parę rzeczy na pewno trafi do mojego koszyka, a będzie to np.:

Mój ulubiony żelo-peeling, może coś jeszcze z tej serii..


Peeling do ciała, tylko jaki zapach.... :)


Jedwab do włosów, zawsze się przyda.



Lakier do paznokci, ostatnio mi sie sprawdziły :)



Może jakieś serum ... ?


I patrzcie jakie fajne rowery będą --->


Fajne, ten męski typu cruiser nawet :D Ale nie mają przerzutek... I tak mój rower jest najpiękniejszy na świecie :D Już nie mogę się doczekać kiedy będę jeździć. W planach miałam od kwietnia... chyba nic z tego :(

I dzisiejszy zakup biedronkowy :) 



I love shopping :D


Teraz lecę jeszcze do kuchni pichcić coś na święta, a Wam Życzę wesołych  Świąt Bożego Narodzenia... oj Wielkanocnych :) Buziaki :*





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz