piątek, 24 maja 2013

Recenzja L`Biotica - aktywne serum - po 37 dniach stosowania



Zgodnie z zaleceniami aktywne serum do rzęs stosowałam przez minimum 30 dni, a nawet 37. Mogę już powiedzieć o pierwszych rezultatach widocznych dla mnie gołym okiem. 
Serum stosowałam codziennie rano. Szczoteczka bardzo ułatwia sprawę aplikacji.


Na brwi nie stosowałam tak regularnie, i nie miałam w zamiarze rozrostu brwi, więc o działaniu na brwi się nie wypowiem. Na rzęsy efekty widoczne były już po kilkakrotnym zastosowaniu. Rzęsy od razu stały się mocniejsze. Po kilku tygodniach rzęsy zdecydowanie się wydłużyły i zagęściły. Nie zauważyłam żeby mi wypadały. Aplikacja nie sprawiała mi żadnych komplikacji, oczy nie szczypały. Nie doznałam żadnych skutków ubocznych. 

No i teraz fotka przed i po :


Od razu widać że się zagęściły i wzmocniły. Także każdemu kto przy pomocy niewielkich pieniędzy (ok 15 zł) chce wzmocnić swoje rzęsy- Polecam !!


Zapraszam równiez na mojego bloga kulinarnego - www.maniagotuje.blogspot.com


Pozdrawiam Was- dziś deszczowo- Mania:)


9 komentarzy:

  1. Hej:) kupiłam to serum, tylko tak się zastanawiam - nakładałaś je na same rzęsy, czy tez jakimś sposobem na linię rzęs jak eyeliner?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam sposobu na aplikacje przy rzęsach. Po prostu "tuszuję" tak, żeby dotykało nasady rzęs.

      Usuń
  2. Ja jestem bardzo zadowolona z tego serum do rzęs. Rzęsy są gęstsze, dłuższe i mocniejsze. To serum świetnie działa!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A używałaś tego na noc ? Też jest super!

      Usuń
    2. Tak, mam teraz i serum i krem. Krem stosuję na noc, a serum pod tusz do rzęs. Genialne rozwiązanie.

      Usuń
  3. Ja dopiero zaczynam przygodę z tym serum. Mam nadzieje, że sprawdzi się u mnie:) Pozdrawiam i zapraszam do siebie :) ja już obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serum daje super efekty, ale trzeba regularnie i sumiennie go stosować :) pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Kupiłam i stosuję bo widziałam po mojej siostrze, że rzęsy ma o wiele ładniejsze :) Liczę, że moje też się poprawią :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zrobiłam zdjęcie przed i po i jest ogromna różnica :) Teraz stosuję na rzęsy i brwi pomadkę z olejkiem rycynowym do ust :)

      Usuń