wtorek, 14 maja 2013

Uwaga, żelowo-kremowe buble!



Żel-krem, krem-żel ....

Oba te produkty uważam za buble, chociaż bardziej zawiodłam się na L'orealu. 
Oba kremy ciężko się wchłaniają oraz lepią po zastosowaniu. 



L`Oreal, Triple Active Fresh, Żel - krem nawilżający do skóry normalnej i mieszanej
Cena- 20 zł

Co obiecuje producent:

"Krem aktywnie nawilżający, działa przez wiele godzin, lekki, szybko się wchłania, posiada wiele składników cennych dla skóry m.in. wapń, magnez. Odpowiedni dla każdego typu skóry."




Konsystencja typowo żelowa. Ale co z tym idzie wcale się szybko nie wchłania, a wręcz przeciwnie. Zostaje lepka warstwa na skórze. 


Spodziewałam się trochę lepszych efektów od tego kremu. Nie nawilża, nie jest lekki, nie wchłania się dobrze. Podejrzewam że nawet zapycha. Na skórze zostaje błyszcząca się warstwa do której wszystko się lepi. Nie polecam!


Kolejny bubel, troszkę mniejszy to Eveline, Bio Hyaluron 4D Pro - Young, Chłodzący krem - żel 3w1
Cena- ok 17 zł

Co obiecuje producent:

"Chłodzący krem-żel przeznaczony jest dla młodej skóry, do specjalnej pielęgnacji cery wrażliwej, tłustej i mieszanej ze skłonnością do nadmiernego błyszczenia się.
1. Matuje. Innowacyjna formuła chłodzącego kremu-żelu została oparta na unikalnym kompleksie Matt Active, zapewniającym długotrwały efekt matujący w partiach skóry narażonych na nadmierne błyszczenie (czoło, nos, broda).
2. Nawilża. Dzięki zawartości biokwasu hialuronowego intensywnie nawilża, przywraca naturalny poziom wilgoci w naskórku, zapewnia aksamitną gładkość i jędrność.
3. Oczyszcza. Biowyciag z aloesu i łopianu działa normalizująco, dokładnie oczyszcza pory i minimalizuje ich widoczność. Pozostawia skórę głęboko oczyszczoną."


Ten krem ma konsystencję ciut lepszą, nie pozostawia lepiej warstwy na skórze. Co do "szybkiego" wchłaniania i żelowych właściwości to marnie. Słabo się wchłania, trochę roluje na twarzy. Nie ma efektu jakiegoś chłodzenia. Lekko matuje, ale napewno nie nawilża. Już nie wspomnę o oczyszczaniu :P


Jest bardziej kremowy niż żelowy.


Także chciałam Was uprzedzić o "lekkich" właściwościach żelowych kremów. Ani one lekkie, ani na lato. U mnie oba się nie sprawdziły. Pech chciał, że mam je oba w tym samym czasie, czyli moja niechęć się spotęgowała podwójnie :P

Pozdrawiam Was - Mania :)

2 komentarze:

  1. Ja również przy kupnie kremów często się zniechęcałam, ale jeśli masz suchą cerę polecam Physiogel, można go dostać w każdej aptece. Super nawilża i szybko się wchłania, jedynym minusem jest to, że twarz po nim troszkę się świeci, ale jest również idealny pod makijaż. Ma chyba 70 ml i kosztuje u mnie w aptece 35 zł, ale szczerze polecam jeśli ktoś ma wysuszoną cerę i a tłuste kremy nie pomagają. Jest on również hipoalergiczny dlatego nie zawiera żadnych konserwantów ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. no niestety mam skórę mieszana w kierunku do tłustej.... :(

    OdpowiedzUsuń