poniedziałek, 27 maja 2013

Zakupy: Rossman -40% cz.2 - pielęgnacja




Dziś dalsza część zakupów Rossmanowych, tym razem pielęgnacja. 

Część z kolorówką znajdziecie tutaj - klik

Moim łupem padły:

Maseczki z Ziaji z glinkami. Stosowałam już je nie raz, są naprawdę świetne. Czuć, że glinka "pracuje" :) - w promocji coś ponad 80gr:)


Żele do buzi Garnier, Czysta skóra. Jeden peelingujący żel z drobinkami, całkiem przyjemny, drobinki nie są nachalne, ale nie rozświetla jak obiecuje to producent.
Drugi żel, to krem :) krem oczyszczający z absorbującym węglem - naukowo to brzmi. Ale ten krem daje niesamowite uczucie oczyszczenia. Na gęstą, kremowa konsystencję, kolor srebrno czarny :P Jak się zmywa czuć, że skóra aż "piszczy" z czystości :P



Kapsułki nawilżające z Rival de Loop- 7 dniowa kuracja. Zooobaczyyymy :P


Krem pod oczy również Rival de Loop. Słyszałam, że jest całkiem dobry, ani nie uczula.


Soraya- regenerujący olejek do twarzy- 5 drogocennych olejów. Skład całkiem fajny, zapach przeboski. Co mnie najbardziej zdziwiło, to to, że nie świeci się na buzi jak olej, dobrze się wchłania i super nawilża. Polecam :)


I produkty do ust, są też przecenione, ale nie na promocji -40%.

Masełko z Nivea malinowe po 5,99 teraz jest


Pomadka Nivea arbuzowa, jakoś coś 4,99zł :)


.....iii obiecuje sobie, że w najbliższym czasie nie będę już kupowała nic kosmetycznego, chyba że coś mi się skończy :P ale chyba mi to nie grozi :P
... a do Rossmana idę jeszcze raz, tym razem na zlecenie :P

Pozdrawiam Was - Mania:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz