niedziela, 9 czerwca 2013

Rimmel Salon PRO - Peppermint 500


I oto w moje ręce wpadł również rozsławiony lakier Rimmel Salon PRO, który ma być nie do zdarcia :)
Testuje już go 3 dzień i jest w stanie całkiem zadowalającym, wręcz nienaruszonym. 

Kosz to ok 18 zł, kupiłam na promocji -40% w Rossmanie.
Kolor 500 - Peppermint.


Co obiecuje producent?

Profesjonalne krycie za jednym pociągnięciem. Formuła Extra Life Lycra wzbogacona mikrominerałami wypełnia niedoskonałości i tworzy gładką i wyjątkowo błyszczącą powierzchnię. Chroni paznokcie przed promieniami UV, a kolor przed blaknięciem. Elastyczna struktura warstw lakieru dzięki czemu lakier nie odpryskuje. Trwały kolor nawet do 10 dni. Innowacyjny pędzelek Maxi Brush o rewolucyjnej szerokości. Posiada ponad 800 włókien zaprojektowanych do każdego kształtu paznokcia. Zapewnia równomierne krycie za jednym pociągnięciem.



No nie powiem, lakier jest rzeczywiście trwały. Pędzelek jak dla mnie wygodny, szeroki. Dla osób z wąską płytką byłby już problematyczny. Rozprowadza się dobrze, po jednej warstwie już jest przyzwoite krycie, po dwóch jest pełne. Nie robi smug. Co mnie najbardziej zaskoczyło to to, że wysechł momentalnie. 


Na zdjęciach przedstawiam Wam jak się prezentuje lakier po owych 3 dniach. Nie oszczędzałam się :) 


Powierzchnia jest gładka i błyszcząca. Kolor miętowy jest nasycony.

Mogę z czystym sumieniem stwierdzić, że lakier jest wart swojej ceny.


Pozdrawiam Was- Mania :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz