poniedziałek, 4 listopada 2013

Projekt denko 10. - Pażdziernik


Zapraszam serdecznie na październikowy projekt denko :)

Październik nawet mi się dłużył. Na szczęście nie był zimny:) Denko zbierało mi się na początku miesiąca mizernie, a tuż pod koniec nagle urosło! 

Zaczynamy od włosów, bo jakoś dużo mi tego wychodzi :P


1. Multi Cream color - Joanna, farba do włosów; kolor: 44- Intensywna miedź.
Bardzo fajna farba do włosów. Stosowałam już ją kilka razy. Koszt to ok 8-9zł. Kolor wychodzi prawie podobnie jak na opakowaniu, ale nie ma zaskoczenia typu: miał być rudy- wyszedł brązowy :P Spłukuje się tak jak każda inna ruda farba. Równomiernie pokrywa odrosty. Na pewno jeszcze do niej wrócę.

2. Schwarzkopf - Taft - lakier do włosów Casgmere Touch - mega strong 5 - XXL duuuża butla!
Super lakier, fajnie utrwala i ładnie pachnie. Cena 9,99zł za taka dużą butlę (w Biedrze).
Wydajny. Polecam!

3. BingoSpa - kuracja do włosów słabych i wypadających oraz po farbowaniu.
Ta kuracja to taka prędzej maska. Ową maskę należy nakładać na skalp. No i niestety, maska mimo bogactwa składników i mimo tego, że producent zapewnia, że nie obciąża włosów- niestety obciążała. Stosowałam ją później jako wcierkę na noc przed myciem głowy, ale również nie zauważyłam szybszego porostu, włosy mi też mniej nie wypadały. Jakoś się nie zgrałyśmy. Może dlatego, że nie robiłam jej codziennie...
A to skład - 40 aktywnych składników:


I dalej włoski :


4. Farmona Herbal Care - Szampon ze skrzypem polnym- włosy zniszczone i wypadające
Szampon koloru przezroczystego, nie obciążał włosów, ładnie pachniał i dobrze się pienił. Buteleczka bardzo nie wygodna z dużym dozownikiem. Dobrze mył włosy, ale nie spowodował zahamowania wypadania. Jestem na nie.

5. Farmona Herbal Care - odżywka z żeń szeniem - włosy cienkie i delikatne 
Po pierwsze, odżywka cudnie pachnie!!! Uwielbiałam jej zapach. Trochę taki męski :) I tyle...odżywka strasznie nie wydajna. Musiałam dużo jej używać, żeby nałożyć na całe włosy, a i tak ciężko później mi się rozczesywały. Nie robiła nic specjalnego z włosami. Też jestem na nie.

Opis i skład:


Teraz kosmetyki do pielęgnacji ciała :


6. Radox - żel pod prysznic cytryna i mięta
Fajny, orzeźwiający żel pod prysznic. Dobrze sprawował się w upalne dni. Super pachniał. 

7. Nivea Diamond Touch- kremowy olejek pod prysznic
Bardzo fajny żel pod prysznic. Bardzo wydajny, super się pieni, cudnie pachnie i nawilża. Po zastosowaniu tego żelu/kremowego olejku, nie musiałam stosować balsamu, nie czułam ściągnięcia skóry. Na pewno do niego wrócę!



8. Perfect SPA mus do ciała zielona herbata + witamina C - dotleniający
Lekki i delikatny zapach. Konsystencja bardziej zbita niż musu. Średnio się wchłaniał. Jakoś mnie nie powalił. 


No i teraz pielęgnacja twarzy :


9. BIELENDA Professional - krem normalizująco matujący (dzień/noc)
Lekki kremik matujący z serii profesjonalnej od Bielendy. Dobrze matował i lekko nawilżał. Szybko się wchłaniał i super pachniał. Stosowałam na dzień pod makijaż. Mam już kolejny :)

10.  BIELENDA Professional - krem przeciwzmarszczkowy z kwasem hialuronowym SPF 15 (dzień)
Dobrze nawilżający krem. Niestety wg mnie nie nadawał się na dzień ponieważ nie wchłaniał się już tak dobrze i lekko się błyszczał.

11. Rival de Loop - Revital Q10 - krem pod oczy
Krem o fajnej, treściwej a zarazem lekkiej konsystencji. Nie podrażnił moich oczu, nie powodował efektu łzawienia. Bardzo się z nim polubiłam. Super nawilżał. Napewno do niego wrócę :)

12. Synergen - krem do rąk
Bubel! Strasznie wodnisty krem do rąk, słabo się wchłaniał, nie było go czuć na rękach. Jestem na nie!

13. Eveline cosmetics - Liftingujący roll-on pod oczy z kwasem hialuronowym + komórki macierzyste


No nie wiem gdzie ten krem miał komórki macierzyste i ile tego kwasu hialuronowego, bo nic kompletnie nie zdziałał. Lubiłam go stosować rano na opuchnięte oczy, ponieważ posiada metalową kulkę, która fajnie chłodziła. Strasznie długo się zużywał. Jestem na nie.


Ufff, no i koniec denka z tego miesiąca. Już zbieram kolejne :D

A Wy sumiennie denkujecie swoje kosmetyki  ? :)

Pozdrawiam Was- Mania :)


1 komentarz:

  1. Z tych kosmetykow znam tylko kremy bielendy. Sama uzywalam normalizujacego ale u mnie sie nie sprawdzil. Przeciwzmarszkowych nie uzywam;-)

    OdpowiedzUsuń