środa, 4 grudnia 2013

Projekt denko 11. - Listopad


Kolejny miesiąc już za nami, kolejna torba z denkami tuż przed nami :) 

Zapraszam na listopadowe denko!




1. Nivea - nawilżający balsam pod prysznic do ciała, skóra sucha i normalna
Przyznam się szczerze, że zakup tego kosmetyku był spowodowany istną ciekawością :D Zobaczyłam, użyłam i podziękuje :) Narazie nie kupuje :P Balsam pod prysznic sprawdzał mi się w gorące dni lata, gdy nawet nie myślałam o balsamowaniu. Resztkę zużyłam na basenie, gdzie nie bardzo mam czas na balsamowanie się. Lekko nawilżał, ale czasem wydawało mi się, że kiepsko sie zmywa i skóra jest tłusta po nim.
2. Wellnes Beauty Cremebad - Vanille&Macadamia - kremowy płyn do kąpieli
Używałam jako żelu pod prysznic. Cudnie pachniał, fajnie się pienił i mył. Tyle :)


3. Isana- suchy szampon do włosów
Fajny suchy szampon, pierwszy jaki testowałam. Super się sprawdził, odświeżał włosy, fajnie pachnie, jest wydajny i nie zostawia widocznego białego pyłu. Po wyczesaniu wcale go nie widać. Mam już następny! :)
4. Cece- odżywczo ochronny spray do modelowania włosów farbowanych z jedwabiem
Spray był całkiem fajny. Nie wiem czy chronił kolor włosów ale napewno ułatwiał modelowanie. Usztywniał lekko moje śliskie włosy, i można było coś na nich działać.
5. Flor illum - płukanka nadająca włosom subtelne odcienie - kolor czerwony
Kilka kropel płukanki dodawałam do ok pół litra wody i polewałam sobie włosy po każdym myciu. Lekko nadawała kolor, ale to raczej było podtrzymywanie koloru po farbowaniu, niż nadawanie koloru. Mam jeszcze kolor miedziany. 


6. Ziaja PRO - odświeżający tonik bezalkoholowy
Mój ulubiony tonik, mega wydajny w dużej 500ml butli z pompką. Odświeżał, tonizował- czego chcieć więcej ?:)


7. Ziaja- maska nawilżająca z zieloną glinką
Moje ulubione maseczki. Polecam każdy rodzaj z tej serii, a szczególnie antystresową :)
8. Dermo pHarma - maska kompres 4D - skóra odwodniona
Nie spodobała mi się ta maska. Po pierwszych, dobrych wrażeniach z hydrożelową maską, maski w kompresie mi się nie podobają. Nie są aż tak plastyczne, nie przyklejają się dokładnie do buzi. Po użyciu skóra twarzy mi się kleiła i nie było zbyt fajnego uczucia.
9. Hydro Pure gel - hydrożelowa maska rozświetlająca
Moja pierwsza i odrazu ulubiona maseczka! Więcej o niej w recenzji - klik. Teraz w Biedronce przecenili je z 6,99 na 3,99zł. Zrobiłam zapasy :) 
10. Wibo - bibułki matujące
Były moje ulubione odkąd nie użyłam tych z Inglota. Teraz tylko wyczerpie zapasy i przerzucę się na Inglot:)


11. Lakiery
Od czasu do czasu robię porządki w lakierach. Kiedyś kupowałam ich niezliczoną ilość. Teraz przechodzę na minimalizm, bo przecież nie "wymaluję" tych wszystkich lakierów, i w połowie zrobią się gęste gluty i trzeba wyrzucać. Teraz będę kupowała kilka lakierów na sezon, i będę denkowała do dna :)

To tyle, pozdrawiam Was - Mania!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz