sobota, 30 listopada 2013

Porównanie korektorów Collection Lasting Perfection i ich główna wada.


Korektory z firmy Collection (teraz już nie 2000) są kultowymi korektorami. Słyną ze swojego mocnego krycia i długiej trwałości. Jako posiadaczka ogromnych cieni pod oczami musiałam zostać jego posiadaczką. 

Co obiecuje producent ?

"Korektor intensywnie kryjący przebarwienia, niedoskonałości i inne wady, aż do 16 godzin.
Zapewnia piękną skórę bez błysku i skaz przez wiele godzin.
 Dostępny w 4 odcieniach."


Korektory oczywiści niedostępne w Polsce. Zamawiamy je na allegro lub sprowadzamy :) Swego czasu sprzedawcy na allegro strasznie podnieśli cenę korektorów w porównaniu do ich ceny sklepowej (4-5 funtów). Teraz możemy je kupić na allegro za ok 25-30zł.

W swojej kosmetyczce mam dwa kolory 1 fair i 2 light.


Oba zamówiłam na allegro. Stosuję pod oczy. Pierwszy w moje ręce trafił kolor nr 2 light. I od początku był dla mnie za ciemny. Sprawdził się tylko, gdy byłam lekko opalona. Teraz dokupiłam sobie jaśniejszy odcień i to jest zdecydowanie mój kolor. 
Oba korektory super kryją i są naprawdę trwałe. Przy tym nie są ciężkie i nie zauważyłam, żeby wysuszały moja skórę pod oczami. 


Można je zarówno stosować pod oczy jak i na niedoskonałości. Producent obiecuje 16 godzinną trwałość - i jest to prawdą.

I teraz przechodzimy do jego głównej wady - korektor ciemnieje !
Najbardziej jest to widoczne przy kolorze 2 light. Ten jaśniejszy nie utlenia się aż tak mocno. 

Oto ich kolory wyjściowe, świeżo nałożone:


A tak wyglądają po kilku minutach (w towarzystwie nałożonego obok świeżego koloru):


Kolor 1 fair lekko jest ciemniejszy, ale za to kolor 2 light mocno kontrastuje z świeżo nałożonym.


Dlatego bierzcie pod uwagę ten fakt, zastanawiając się nad kolorem :)

Poza tym szczerze polecam ten korektor, jak narazie jest to mój najlepszy korektor :)



Pozdrawiam Was - Mania!

4 komentarze:

  1. świetne porównanie - no to już nie ma co zastanawiać się nad kolorem :D wielki dzięki :))

    OdpowiedzUsuń
  2. nawet ten najjaśniejszy ? po twojej recenzji właśnie ten kolor bym wybrała.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciemnieje tez, ale zdecydowanie mniej niz ten drugi. Śmiało kupuj:)

    OdpowiedzUsuń