czwartek, 8 maja 2014

Zakupy Rossmanowe -49% : podsumowanie.


Mogę się założyć, że każda z Was była chociaż raz w przeciągu 3 tygodni promocji w Rossmanie :) Obok tego nie można przejść obojętnie...Ja napewno bym nie mogła :P Tak więc w każdym tygodniu różnych promocji byłam w Rossmanie. Ale tym razem nie szalałam za bardzo, a skupiłam się tylko na tym, co napewno mi się przyda i co zbiera dobre recenzje.

Zaczęło się od podkładów, pudrów i korektorów. Kupiłam słynny podkład Bourjois Healthy mix, w najjaśniejszym odcieniu 51. Stosowałam kilka razy, lekko kryje, delikatnie pachnie i jest całkiem spoko :) Kupiłam też puder z MaxFactora Creme Puff. Miałam już kilka opakowań, bardzo go lubię. Jest to pudro- podkład. W lecie stosuję tylko ten puder bez podkładu. Ma lekkie krycie, matowi i nie obciąża mojej buzi podczas upalnych dni. Mama kupiła korektor Loreal True Match, który również mnie zaciekawił, ale że mam swój ulubiony NYX, wiec będę go testowała u mamy. Korektor ma żółte tony.


 Kolejnego tygodnia w promocji na kolorówkę do oczu skusiłam się na kredki żelowe, które ostatnio podbiły moje serce. Mogę polecić fioletową z Rimmela Scandaleyes Kohl kajal, ponieważ jest mega miękka i napigmentowana. Ta brązowa z Manhatanu jest troszkę słabsza, nie daje mocnego koloru



Kupiłam też polecany metaliczny cień do powiek z Loreal Infaillible Eyeshadow w odcieniu 004 Forever Pink. Daje mokre, metaliczne wykończenie, które super prezentuje się na powiece.
Kupiłam również tusz to testów z Wibo - Growing Lashes. Ma mega malutką silikonową szczoteczkę, ale pierwsze wrażenie zrobił na mnie pozytywne!





Ostatniego tygodnia promocji (który jest aktualnie) skusiłam się tylko na pomadkę z Maybelline ColorSensational Color Whisper. Mam już jedną w kolorze Pink Possibilities (130- na zdjęciu pomyliłam z 103). Teraz dokupiłam coś bardziej fuksjowo fioletowego - Mad For Magneta (310). Jest bardziej napigmentowana i posiada lekkie niewidoczne drobinki.



Zapomniałam, że jeszcze kupiłam dwa lakiery z serii Rimmel 60 seconds - 260 Funtime fushia oraz fiolecik 620 How do You lilac it  - i nie zrobiłam fotek :)

A wy coś ciekawego wyhaczyłyście ? :)

Pozdrawiam Was - Mania!

2 komentarze:

  1. Pozdrawiamy ! Zapraszamy do Nas.. Konkurs... !!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię szminki z Maybelline i oczywiście w trakcie promocji zaopatrzyłam się w nową :D

    OdpowiedzUsuń