czwartek, 28 lutego 2013

Ulubieńcy lutego 2013r.



Hej :)


Dziś prezentuje Wam moich ulubieńców lutego.

W tej szczęśliwej gromadce znalazły się:


1. Olejki zapachowe do kominków "Pachnący kram" - niesamowita truskawka oraz czekolada. Zapach cudny, nic dodać nic ująć :) Umilają mi zimowe wieczory.



2.  Pomadka Lovely Wibo nawilżająca "Eliksir". 4,34/5 gwiazdek!
Bardzo kremowa. Duży plus za to, że mogę malować się nią bez lusterka. Jest pół transparentna ale nadaje lekki kolor. Nawilża. Nie podkreśla suchych skórek. Tania :) Teraz widziałam w Rossmanie jest w promocji za ok. 5 zł.





3.  Verona, Spa & Wellness, Serum do twarzy 4D.
Najlepszy nawilżający krem jaki miałam!! Super nawilża i matowi skórę! Konsystencja baaardzo treściwa, nie jest wodnisty. Nadaje się pod makijaż. Super super super. I jeszcze jaki tani :) 




4. Nivea Deodorant, Stress Protect Roll - On -Antyperspirant w kulce.
Nowość na rynku.Podbija moje serce. Sprawdza się 100% i przy okazji ładnie pachnie.



5. Hean, Stay On, Eyeshadow Base -Baza pod cienie. 4,44/5 gwiazdek!
Pierwsza moja baza pod cienie, więc nie mam porównania do innych. Ale za to mam porównanie do cieni bez bazy i z tą bazą. Mega podbicie i wytrzymałość :)



6. Rimmel, Wake Me Up Make Up Foundation -Podkład rozświetlający.
3,63/5 gwiazdek.
Mimo że jest rozświetlający, buzia mi się nie świeci, a wygląda naturalnie i zdrowo. Lekko kryje. Długo się utrzymuje. Kupiłam na promocji 40%, zapłaciłam jakoś 22 zł.



7. Lakier Joko, Virtual, Fashion MANIA


Baaardzo długo się utrzymuje a paznokcie są super błyszczące. W biedronce za 3,99zł :)




Widział ktoś wiosnę ?!?

Pozdrawiam - Mania:)







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz