środa, 17 kwietnia 2013

L`Biotica- Aktywne serum do rzęs i brwi na dzień



Hej :)

Dziś wypowiem się krótko na temat mojego nowego nabytku - aktywne serum do rzęs i brwi na dzień z firmy L'Biotica.

Posiadam już regenerujący krem do rzęs, który stosuje się na noc i jest w formie tubki:


Nowe aktywne serum do rzęs jest w bardzo praktycznym opakowaniu z aplikatorem szczoteczką - jak tusz. 



Co obiecuje producent? 

Aktywne serum do rzęs pobudza rzęsy oraz brwi do naturalnego wzrostu, hamuje wypadanie rzęs, odżywia i nadaje im naturalny połysk, zawiera innowacyjny kompleks ActiveLash.
Aktywne serum do rzęs z innowacyjnym kompleksem ActiveLash stymuluje naturalny wzrost rzęs, zapobiegając ich wypadaniu. Silnie regeneruje rzęsy i brwi, przywracając im zdrowy wygląd.
Keratyna uzupełnia niedobór składników budulcowych rzęs oraz zwiększa ich sprężystość i elastyczność.
L - Arginina (aminokwas) aktywuje wzrost rzęs, wydłuża fazę ich wzrostu.
Prowitamina B5 zapewnia rzęsom i brwiom większą wytrzymałość, nadaje im piękny, naturalny połysk.
Nie zawiera konserwantów.





Kupiłam je za 15,50zł w aptece (dla znajomych Apteka Przy Podziemiach).

Aplikuje je codziennie rano, od około tygodnia, pod tusz. Tak jak przy kremie na noc stosować należy przynajmniej 30 dni, codziennie, aby uzyskać jakieś efekty. Krem bardzo mi się sprawdził, pogrubił moje rzęsy, zrobiły się masywniejsze. Mam nadzieje, że serum również okaże się trafionym kosmetykiem. Już dziś mogę powiedzieć, że stosowany pod tusz, lekko oblepia rzęsy, co sprawia, że mniej muszę namachać się tuszem, by osiągnąć efekt.
Nie uczula mnie, nie podrażnia, oczy mi nie łzawią. Fajnie się aplikuje dzięki silikonowej szczoteczce. Konsystencję ma żelową, pół przezroczystą, barwę lekko białawą.
Nie znam się za bardzo na składnikach, ale widzę, że już na drugim miejscu jest olejek rycynowy. 

To moje rzęsy przed:



Dam znać po 30 dniach czy coś się zmieniło :)

Pozdrawiam Was wiosennie - Mania :)




7 komentarzy:

  1. Ciekawa jestem recenzji. Jest już może bo nie widzę? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://kosmetoloszka.blogspot.com/2013/05/recenzja-lbiotica-aktywne-serum-po-37.html :)

      Usuń
  2. Recenzja juz jest :) http://kosmetoloszka.blogspot.com/2013/05/recenzja-lbiotica-aktywne-serum-po-37.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj. Właśnie zaczynam kurację. mam nadzieje, że mi pomoże :)
    Zapraszam do siebie i oczywiście obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń