poniedziałek, 17 czerwca 2013

Nasz świat kosmetyków- czyli nowa oferta kosmetykowa Biedronki



Od 20 czerwca do Biedronek wchodzi nowa oferta kosmetyków. Dorwałam już dziś gazetkę. Co prawda nie ma w niej nic z efektem "WOW", ale parę rzeczy mnie zaciekawiło :)


Urządzenia do układania włosów. Mam z Biedronki i suszarkę i prostownice, do tej pory działają sprawnie, a również były za niewielkie pieniądze. Jak komuś coś brakuje to polecam!


Kosmetyki kolorowe- ciekawi mnie ten brązer, czy jest z drobinkami czy matowy no i puder transparent zawsze się przyda :) Polecam również ten fluid z Bell Perfect Matte- jest ten sam skład co poprzedni Bell Long Lasting - kilk


..............iiii lakiery z Bell, nie mam więc się nie wypowiem, ale widzę mięte :D


To od razu w oczy rzucił mi się Tint z Bell. Nie omieszkam go kupić ! Błyszczyki Air Flow też wyglądają kusząco. No i tusze do rzęs, trzeba sprawdzić KWC :D


Kolorowe kosmetyczki na podróż i pielęgnacja twarzy z Under 20.




 Pamiętajcie, od tego czwartku ! 

Pozdrawiam Was- Mania!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz