czwartek, 20 czerwca 2013

Zdobycze Biedronkowe - hit TINT z Bell :)


No i kto był w Biedrze ?!? JA :D


Oto co zakupiłam:


Eye Liner DEEP COLOUR Bell w kolorze turkusowym za 5,99zł


Pędzelek dość sztywny ale precyzyjny. Kolor napigmentowany. Trwałość również dobra, bo ciężko się zmywał z ręki :)



Etui na okulary za 6,99 chyba.


Faaajny, neonowy kolor, wykonane z gumy. W sam raz do torebki!


Oraz hit zakupów!!

TINT LIP Absolute Colour Bell - trwała pomadka w płynie - efekt flamastra za 6,99zł
W swojej kolekcji jeszcze nie miałam tintów, ale ten mnie pozytywnie zaskoczył :)


Kolor rzeczywiście jest nie do zdarcia!! Aplikacja przypomina aplikator błyszczyku, po nałożeniu wygląda nawet jak błyszczyk.

Potem czujemy jak wtapia się w skórę, mrowi, by za chwilę być matowym kolorem naszych ust. Nie zostawia śladów na kubkach, nie ściera się gdy potrę ręką, po prostu tam jest cały czas. Już nie mówiąc o ręce, którą szorowałam, a ślad dalej został! 



Jutro lecę po pozostałe kolory- czerwony i pomarańczowy! :)


Pozdrawiam Was - Mania!

4 komentarze:

  1. Koniecznie muszę dziś odwiedzić biedronkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. super! Przed chwila tez bylam i zakupilam eye liner ;) mam nadzieje ze sie sprawdzi ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eyeliner szybko "wyparował" z Biedronek :) Ale niedługo już kolejna porcja kosmetyków trafia do Biedry :D

      Usuń
  3. Mam obydwa produkty i obydwa uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń