środa, 21 sierpnia 2013

Mały post allegrowo - zakupowy :)


Dziś mini zakupy poczynione na allegro oczywiście. Wśród niedużej kolekcji pędzlowej brakowało mi pędzelka puchacza, który ułatwiłby mi życie. A przy okazji do internetowego koszyka wpadło kilka innych nieplanowanych rzeczy, ale jakże przydanych :D


Oto okazja zrobienia zakupów: pędzel Hakuro H77:


Oraz pędzel do konturowania - Hakuro H13


Mięciutkie, dobrze zbite, oba mają podobny kształt, ze szpiczastym zakończeniem. Puchacz cudnie się sprawdza do rozcierania, idealnie pasuje w załamanie, a pędzel do konturowania idealnie wchodzi pod kość policzkową :D Polecam!


Przy okazji wpadł mi róż - rozświetlacz z W7 Candy Floss. Oooj i nie żałuje, że się tam znalazł :)
Jasny, cukierkowy róż, będzie świetnie służył jako rozświetlacz. Delikatny, nie nachalny, za jedyne 14,50 zł :)


A że moja baza pod cienie zostawia wiele do życzenia, skusiłam się na bazę E.L.F. Lubię tę firmę, jest na wzór Essence- super jakość za nie wysokie ceny. I też nie żałuje. Koszt 8,90zł


Baza pod cienie w postaci pędzelka fajnie się aplikuje na powiekę. Ma morką konsystencję, lekko perłową, która po chwili staje się przezroczysta i tworzy super przyczepną płaszczyznę pod cienie.

Jest w odcieniu Sheer.


I to tyle moich szaleństw allegrowych:)

Pozdrawiam Was - Mania!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz