sobota, 27 kwietnia 2013

Projekt denko 04. - Kwiecień


Ah, dziś mój ulubiony projekt denko :) Bardzo lubię zużywać kosmetyki, robić pustkę na półkach i zaraz zastąpić je nowymi :) Lubie to!
Dziś już wiosenne denko, za oknem coś ponad 20 stopni - dobry czas na wiosenna metamorfozę :P idę się dziś zrobić na blond !! Żart :D ...na rudo, nuda hehe :D

No to zaczynamy prezentację wybrańców:


Na pierwszy rzut idą produkty do ciała :


Zdenkowałam resztę maseł do ciała, już więcej ich nie mam. Teraz będą lżejsze mleczka i balsamy !!

1. Peeling do ciała BeBeauty - Borówka.
Zakup biedronkowy, całkiem przyjemny. Za cenę 7,99zł otrzymujemy fajny zdzierak o cudnym i intensywnym zapachu. Drobinki nie są jakieś duże, ale dość wyczuwalne. Nie rozpuszczają się. Peeling dość wydajny- wystarczył mi na ok 8-10 razy. Myślę, że skuszę się jeśli jeszcze będą.

2. Sweet Secret- Czekoladowe masło do ciała -ciemna czekolada i orzech pistacji.
Ok 14 zł. Ojjj jak on pachnie :D Przy pierwszych użyciach chciałam aż do zjeść. Za to potem już troszkę pachniał mi za intensywnie. Zdecydowanie nie do codziennego użytkowania. Pod koniec stosowałam już go jako krem do rąk. Konsystencja lekka, niby musu. Wydajny. Kupię go ponownie w okresie zimowym :)

3. Perfecta Spa - masło do ciała pomarańczowe z aromatem wanilii- antycelulitowe.
Kupiłam w Biedronce za 6,99zł :D To pierwsze moje masło, które zużyłam tak szybko :D Pachnie cudnie, super nawilża. Nie stosowałam go stricte antycellulitowo tylko na całe ciało. Szybko sie wchłaniało i pozostawiało delikanty zapach pomarańczy. Ah, cudo :)

4. Avon, Planet Spa - Olive Oil with Orange Flower, Nawilżające masło do ciała.
W regularnej cenie w katalogu coś ponad 30zł to lekka przesada za takie masło. Nie jest aż tak bardzo wart takiej ceny. Ja go kupiłam kiedy na allegro za 10 zł :) I to odpowiednia cena. Masło, bardziej powiedziałabym że to balsam, bo nie było tak treściwe. Nawilżało fajnie, bardzo ładnie pachniało. Miało w sobie malutkie drobinki, które się rozpuszczały podczas używania. Mało wydajne. Polecam, jeśli możecie kupić taniej:)


Produkty do włosów:

5. Joanna, Rzepa, Kuracja wzmacniająca - jedno z kilku opakowań, które już użyłam. I polecam na 100% - więcej o nim tu - klik

6. Isana, Odżywka do włosów Połysk Jedwabiu
Cena 4,99zł. Szukając odżywki z babassu kupiłam przez przypadek tą odżywkę, bo ma podobne opakowanie. Niestety tą z babassu, bardzo chwaloną odżywkę - wycofali :) A ta z jedwabiem nie nadaję się na zastępcę... po pierwsze nie podoba mi się zapach, intensywnie różany. Po drugie mało wydajna, rzadka. Po trzecie, nic nie robiła korzystnego z włosami. Nie kupię już ponownie.

7. Rossmann, Alterra, Szampon dodający objętości -Papaja i bambus
Cena- ok 9zł. Szampony z Alterry są strasznie wychwalane, bo nie mają SLSów, bo są naturalne bla bla bla... Mają za to kilka innych zastępców SLSów bo pienią się intensywnie i nie są takie extra naturalne eko sreko. Mało wydajne. Włosy po nich wcale nie są "łał". Napewno nie dodaje objętości. Nie odżywia jakoś szczególnie. Nie wiem, jest mi obojętny. 


Produkty do twarzy:

8. Dax Cosmetics, Perfecta Cera Mieszana, Krem dotleniający na dzień i noc matujący i zwężający pory z energią Q10
Cena ok 16zł. Wielkie WOW dla tego kremu. Pierwszy krem matujący, który naprawdę matuję, a przy tym odżywia i nawilża. Konsystencja super, szybko się wchłania, łatwo aplikuje. Zawiera mikroperły matujące, które chłoną z powierzchni skóry nadmiar sebum. Zawiera mineralne filtry UVA/UVB. No nic tylko siąść i się zachwycać. Mój KWC ze wszystkich kremów matujących na dzień.

9. Celia, Tonik do oczyszczania i odświeżania skóry 'Kolagen + nagietek'
Cena- ok 5zł. Kupiłam w aptece. Super tonik, super cena :) Ślicznie pachnie, super nawilża, odświeża, tonizuje, jest wydajny. POLECAM!

10. Delia, Dermo System, Ultranawilżające serum odbudowujące z kwasem hialuronowym
Cena - ok 10zł. Również polecam.  Fajne i tanie serum, rzeczywiście nawilża. Szybko się wchłania. Stosowałam pod maseczki albo pod krem na noc. Bardzo niska cena jak na takie serum, choć jest mało wydajne. Ciężko też go dostać. Ale jak znajdę, to kupię ponownie :)



I kolejne produkty do ciała:

11. Verona, Spa & Wellness, Koncentrat antycellulitowy z efektem lasera 4D
Cena - ok 7zł. Nooo napewno nie zadziałało z efektem lasera, jestem na NIE. Więcej tu - klik.

12. PharmaCF, Cztery Pory Roku, Zimowy krem do rąk rozgrzewający
Cena- ok 6zł. Przyjemny zapach imbiru :) Ale żeby jakoś rozgrzewał to nie :P Krem jak krem, dobrze sie wchłaniał, nawilżał. 

13. Rossmann, Isana, Żel pod prysznic `Żurawina i biała herbata` - edycja limitowana
Cena -ok 4zł. Żel super pachniał, dość świeżo. Przyjemnie mi się go używało, jak innych żeli z Isany.




No i to by było na tyle :) Zrobiłam czystkę, teraz mogę iść na zakupy :D

Pozdrawiam - Mania :) 

2 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. spore denko ;)
    ja również lubię tą wcierkę z Joanny a co do żeli z Isany to mam na nie uczulenie

    mała uwaga wyłącz weryfikację obrazkową, obrazkową pisanie komentarzy ;)

    OdpowiedzUsuń